Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst of van plan bent om te plaatsen! Wij versturen je bestelling binnen 1 werkdag en deze ontvang je meestal binnen 1-2 werkdagen van PostNL.
Door drukte kan het zijn dat onze levertijd langer is dan dat je van ons gewend bent.
Tijdens de sale en feestdagen zijn er mogelijk langere levertijden, dus houd hier rekening mee als je een bestelling plaatst.
Bij de verwerking van je bestelling laten wij je de beschikbare verzendmethoden, de kosten en de verwachte bezorg datum van je bestelling zien.
VERZENDING NAAR BEZORGADRES
- Bezorging binnen 1-2 werkdagen - 6,95 EUR
De verzending is gratis vanaf 80 EUR. - Brievenbuspakjes indien mogelijk - 3,95 EUR
VOORWAARDEN VOOR RETOURNERING
- Het retourneren van een artikel moet binnen de aangegeven termijn plaatsvinden:
Online aankoop: je hebt 14 dagen de tijd vanaf de verzenddatum van je bestelling.
Aankoop in een fysieke winkel: je hebt 14 dagen vanaf de datum van aankoop. - De artikelen moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle labels en prijskaartjes bevatten.
- Het artikel mag niet gebruikt zijn, zulks ter beoordeling van LA RUE, ook artikelen met (makeup) vlekken, (parfum) geuren worden niet geaccepteerd.
- Sale artikelen kunnen alleen geruild worden. Dus geen geld terug.
RETOURNERING
Je kan retouren aanvragen door de volgende stappen te volgen:
1. Inloggen op je account in ons webwinkel.
2. Navigeren naar de pagina met recente bestellingen en klikken op "Bekijken" naast de bestelling waarvan je artikel(en) wil retourneren.
3. In het overzicht van de betreffende bestelling klik je op de knop "Artikelen retourneren" om de retourzending aan te maken.
4. Op de retourzending pagina, aangeven welke producten retour gestuurd worden door het aantal te selecteren in het drop-downmenu. Producten die je wilt houden, laat je op 0 staan.
5. De reden en actie voor de retourzending kiezen uit de beschikbare opties of kiezen voor "Anders, namelijk..." om zelf een reden of actie in te voeren.
6. Klikken op "Verstuur" om de retourzending aan te vragen.
Houd er rekening mee dat je een geregistreerd account nodig hebt om retourzendingen in te dienen. Als je de bestelling hebt geplaatst als gast, moet je met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.
1. Inloggen op je account in ons webwinkel.
2. Navigeren naar de pagina met recente bestellingen en klikken op "Bekijken" naast de bestelling waarvan je artikel(en) wil retourneren.
3. In het overzicht van de betreffende bestelling klik je op de knop "Artikelen retourneren" om de retourzending aan te maken.
4. Op de retourzending pagina, aangeven welke producten retour gestuurd worden door het aantal te selecteren in het drop-downmenu. Producten die je wilt houden, laat je op 0 staan.
5. De reden en actie voor de retourzending kiezen uit de beschikbare opties of kiezen voor "Anders, namelijk..." om zelf een reden of actie in te voeren.
6. Klikken op "Verstuur" om de retourzending aan te vragen.
Houd er rekening mee dat je een geregistreerd account nodig hebt om retourzendingen in te dienen. Als je de bestelling hebt geplaatst als gast, moet je met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.